2017. szeptember 28., csütörtök

Love what to do

- Nem érteni a matekot nem menő!
Csak időt kell szánni rá! Minden ami fontos neked, arra szánsz időt!

- Dehát minden fontosabb, pedig régen egész jó voltam belőle, sőt bírtam, de mostanában amúgy se értem, túl gyorsak az órák, már rég lemaradtam. Nincs sikerélményem.  Szóval nem is érdekel.  Időm sincs rá, sok a  tanulnivaló.

- Értem.  Hallottad már azt, hogy az időt te csinálod? És azt, hogy nyeld le a békát? Vagy azt, hogy Pomodoro technika? Netán rugalmas időtervezés?  Tanulni tanulás? Ne kitartóan tanulj, hanem okosan - Pareto elv? 
Ha jutna több idő a matekra, elmélyedhetnél benne: gyakorolhatnál és ismetelhetnél (min. 4x). Lenne sikerélményed és még meg is szeretheted! Úgy pedig minden könnyebben megy!

- Hű, ez jól hangzik. :-)

- De jól ám! :-)


_________________________________________________________________________________
Mai érdekes:
Einstein felismerte, hogy a tér (minél messzebbre) és az idő (annál régebbi) elszakíthatatlanul összetartoznak. Még egy randevúnál is meg kell adni a találkának nemcsak helyét, de az időpontját is! A tér és az idő egységét nevezzük téridőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése